Roel Oost schreef:
Het was nog best kil, zo zondag, ’s ochtends om 8:00 bij Groene Huis, Amersfoort. De live uitzending van Vroege Vogels was toen al in volle gang. Die wordt dit jaar iedere zondag gedaan vanuit Groene Huis, en we zagen dan ook af en toe gasten aankomen die daar iets te presenteren of te doen hadden. Menno Bentveld stond op bepaald moment buiten een gast te interviewen. Wij hebben ons niet opgedrongen, maar ho wat hadden wij kleur aan de uitzending hebben kunnen geven…..
Bij Theetuin Eemnes/Brave Hendrik. Ontmoetten we de rest van de groep op de parkeerplaats. Met 18 deelnemers gingen we op pad over onder anderen de zomerdijken in het Eeempolder gebied. De Ooievaar bleek makkelijk, want die lag lekker op het nest bij de theetuin. Lees hier het hele verslag.
